Minikonfirmand

At være minikonfirmand
Når man er minikonfirmand, handler det om, at lære kirke bedre at kende. Man behøver ikke at være døbt for at være minikonfirmand, og det er heller ikke en forudsætning for at blive konfirmeret senere, at man har deltaget i et minikonfirmandforløb.

Tilmelding og tidspunkt

Fra d. 27. til d. 31. maj 2024 tilbyder vi alle elever, der går i 3. klasse og som er bosiddende i Benløse Sogn eller går i skole i Benløse, at blive minikonfirmander.
Vi mødes hver dag et par timer, når børnene får fri fra skole. Vi er både i kirken og i Den gamle Skole.
Når man er minikonfirmand, lærer man kirken bedre at kende. Vi skal op i tårnet, vi skal rundt på kirkegården, vi skal lære Fadervor og høre bibelhistorie. Vi skal spise, synge, og lege. Vi skal også være kreative. Man behøver ikke at være døbt for at være minikonfirmand, og det er heller ikke en forudsætning for at blive konfirmeret senere, at man har deltaget i minikonfirmandforløb.

Du kan tilmelde dit barn allerede nu via denne formular.

Vi glæder os til at møde jer alle sammen :-)